Løb » Niveau - hold

 

Velkommen til løb og Powerwalk med Tørring IF
 

TØRRING LØBER, ER FOR:

 

  • Dig der har mod på at lære at løbe

  • Dig der ønsker en bedre kondi

  • Dig der ønsker at komme i gang med motionsløb

  • Dig der har løbet længe

  • Dig der ønsker at tabe sig

  • Dig der ønsker socialt samvær i træningen

  • Dig der ønsker hjælp til at komme i gang

  • Dig der ønsker at træne mod et eller flere løb

  • Dig der……………….

     

    Vi tilstræber altid et hold, der vil passe til dit niveau, uanset om du er begynder eller erfaren løber.
    Vores tirsdags træning tager udgangspunkt i løbeprogrammer der tilpasses hvert niveau. Flere af vores instruktører er DGI uddannet.

 

- Begynderhold:

For dig der aldrig har løbet eller motioneret tidligere, eller kan finde på at tage cyklen et par gange om ugen.

Mål: Lær at løbe 20 minutter ud af 30 minutter på 12 uger (kombi af gang og løb).

 

- Mod 10 km:

Du kender til at løbe, måske endda fem km eller anden fysisk idræt.

Bliv i stand til at løbe 10 km på 12 uger, men samtidig krydret med sjov og spas i form af konditionstræning , en tur i skoven, naturlig styrketræning og hvad vi nu ellers finder på for at gøre det hele lidt sjovere.

Mål: At du kan løbe 10 km efter 12 uger.

 

- 10 km +:

Du er rutineret løber, men vil gerne have mere ud af din træning og udfordres. Træningen vil indeholde fællesture, Core træning, Bakketræning, intervaltræning og trailløb.

Mål: At forbedre din egen løbepræstation.

Powerwalk:
​Som et nyt tiltag i Tørring Løber starter vi op med Powerwalk.
​Powerwalg er i princippet det samme som en rask gåtur. Det er en enkel og skånsom sport, hvor alle kan være med. Vil du gerne booste din forbrænding, og få mere energi, men har ikke lyst eller mulighed ofr at begynde at løbe, så er powerwalking den perfekte løsning. Kom og prøv smiley 

 

Alle træningsaftner vil indeholde:

  • Fælles opvarmning

  • Løbetræning i niveauer

  • Udstrækning og afslutning

    ​- ind imellem vil vores træningsaftner blive krydret med styrketræning målrettet løb og andre sjove fælles aktiviteter.

Vi planlægger: 
- Maj: trail / naturløb / cykel og løbetur i fælleden.
- Juni: tur til Nørreskoven / forhindringsbane.
- August: Crossfit og styrketræning.
​- September: Trail / naturløb.

 

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
Hvis du har brug for at kontakte os: Find relevant tlf.nr. eller mail-adresse under Bestyrelse eller Udvalg.