VELKOMMEN TIL TØRRING IF TRIATHLON

Triathlon er en sport for alle: Lige meget om du er voksen, barn, trænet eller utrænet, kan du få mange gode oplevelser igennem triathlon. Gennem sporten får du brugt hele kroppen, og da triathlon kombinerer tre vidt forskellige sportsgrene som svømning, cykling og løb, vil du opleve, at træningen er utrolig alsidig, sjov og varieret. De fleste har hørt om de lange Ironman-konkurrencer, men sporten er meget mere end det. Oftest dykes den pa meget kortere distancer, hvor alle kan vare med.

Der er altid plads til flere, så kontakt Ivan for gratis prøvetime på tlf 27840445

TRIATHLON UNGDOM

Aldersgruppe 10 – 17 år
Triathlon for børn og unge
 TIF Triathlon Ungdom følger Dansk Triatlon Forbunds aldersrelaterede træningskoncept for børn og unge:
”Om den unge triatlet har ambitioner eller planer om at blive rigtig god på kort eller langdistance triatlon spiller ingen rolle de første mange år – vejen dertil er ens:
  • Lære den rette teknik og heraf
  • Udvikle evnen til at skabe fart

Vigtigst af alt, skal lysten være den bærende kraft og det at have det godt og sjovt sammen med de øvrige triatleter, er altid et gennemgående element i træningen.
Læs mere på triatlon.dk, hvor du også kan finde hele ATK (aldersrelateret træningskoncept) bogen

TRIATHLON SENIOR

Aldersgruppe 18+

Som medlem af Triathlon Senior Tørring If, vil du opleve et godt sammenhold samtidig med, at det er dine mål og din indsats, der styrer dit engagement.

Du kan vælge at deltage i alle træningsdage eller bare dem, der passer ind i dit program.

Om du vil deltage i div. stævner er også helt op til dig.

Typisk viser det sig, at når man først har deltaget i et stævne, så kan man slet ikke lade være med at prøve endnu et.
Til stævner hepper vi på hinanden og der er så stor opbakning fra klubkammeraterne, at det har vist sig, at medlemmerne flytter deres mål op, når de oplever, at andre klubkammerater deltager og kan præstere/gennemføre.

Her er plads til dem, som “bare” vil motionere og til dem, der har som mål at gennemføre en heldistance og alt der ind imellem.
Vi træner alle 3 disipliner og deltager i forskellige events, så træningen bliver anderledes og sjov.

Hold-information og tilmelding

Du finder en oversigt over vores aktuelle hold herunder.

Klik på “Info” ud for det enkelt hold, for at se yderligere information om holdet.

Vi glæder os til se digsmiley

Triathlon udvalg

Niklas Aratz

Morten Birk

Villà Páramo

Vil du være en del af TIF Triathlon?

Hvis du synes at det lyder som en super ide og godt kunne tænke dig/jer at være en del af vores team, så er du/I meget velkommen, også selvom du/I ikke ved noget om triathlon.

Har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at skrive SMS eller ringe til Ivan Watson Pedersen på 27840445.