SKYDNING

Gevær: Mandag d. 2 oktober kl. 19.00
Pistol: Tirsdag d. 10 oktober kl 19.30

Tilmelding er åbnet.

Vil du gerne prøve at skyde? Så kom og vær med. For det er ikke så svært.

Faktisk er skydning én af de få idrætsgrene, som du kan gå lige ind fra gaden og deltage i. Og det er heller aldrig for sent at begynde. Du behøver ikke være i topform, og du skal ikke købe en masse dyrt udstyr for at gå i gang. Du kan skyde i dit almindlige tøj, og låne våben og høreværn. Hele familien kan være sammen om at skyde. Børn forældre og bedsteforældre kan dyrke skydning sammen på tværs af køn, alder og evner.

Det er ikke farligt at gå til skydning men selvfølgelig skal man tænke sig om, når man har med skydevåben at gøre. Der er instruktør på skydebanen. Du kan nøjes med at træne i foreningen, eller du kan udnytte de mange mugligheder, der er for at komme med ud til skyttestævne. Skytte deles ind i børn, junior og ungdom. Når du er over 21 høre du til blandt senior. veteraner er dem over 55 år. I hver aldersklasse er man desuden delt op efter resultater. Dermed bliver konkurrencerne så retfærdige som muligt.

Det praktiske

Alder
Du skal være minimum 8 år

Holdets niveau
Alle niveauer er velkommen

Se Hold information

Skydebanerne under Gudenåcenteret

Skal du medbringe udstyr?
Du er velkommen til at medbringe eget udstyr, men du kan også låne alt hvad der er brug for

Andet
Udover medlemsskabet, betales der per skydning.

Hold-information og tilmelding

Du finder en oversigt over vores aktuelle hold herunder.

Klik på “Info” ud for det enkelt hold, for at se yderligere information om holdet.

Vi glæder os til se digsmiley

Udvalg

Vagn Koch

Formand

Mail: skydning@toerring-if.dk

Martin Lysdahl

Kasserer

John Jensen

Medlem

Vil du være en del af Tørring Idrætsforening?

Vi mangler altid hænder til at hjælpe som instruktør, hjælpetræner, eller bare til planlægning og drift i foreningslivet.

Kontakt os på sekretaer@toerring-if.dk